Z KRAKOWA LUB KATOWIC ---> NA LOTNISKO W PYRZOWICACH (KTW) Z LOTNISKA W PYRZOWICACH (KTW) ---> DO KATOWIC LUB KRAKOWA
Miejsce wsiadania: Data:   Miejsce wysiadania: Data:
 
Szczegóły dotyczące lotu:   Szczegóły dotyczące lotu:
 
Dorośli: Dzieci 0-12   Dorośli: Dzieci 0-12
 
 
  Dalej >>

FAQ

1. Jak zarezerwować bilet autobusowy na dojazd do lotniska w Pyrzowicach?
• Bilet uprawniający do przejazdu na lotnisko Katowice można zakupić na dwóch trasach: z/do Krakowa, do/z Katowic. Dokonać tego można za pomocą wyszukiwarki umieszczonej na górze strony lub za pośrednictwem Call Centre tel. +48 32 236 1111. Biuro czynne jest w dni powszednie w godzinach 08.00-18.00, w soboty 08.00-16.00, w niedziele i święta 09.00-14.00.

2. Czy można płacić kartą kredytową?
• Tak, można. Po wpisaniu danych pasażera i terminu przejazdu następuje przekierowanie do bezpiecznej platformy płatniczej firmy eCard. Bilet gotowy jest do wydruku natychmiast po poprawnym procesie autoryzacji. Biletu nie trzeba drukować, można go zachować w urządzeniu elektronicznym.

3. Czy można płacić przelewem bankowym?
• Tak, można. Proces przebiega podobnie jak przy płatności kartą płatniczą. W przypadku braku wpłaty rezerwacja jest automatycznie usuwana.

4. Jak sprawdzić status rezerwacji?
• Poprzez opcję SPRAWDŹ REZERWACJĘ z menu TRANSFERY NA LOTNISKO można wyszukać swoją rezerwację i wydrukować bilet. Nie jest to konieczne, wystarczy zapisać numer rezerwacji i przedstawić go kierowcy, niemniej jednak zachęcamy do posiadana biletu na przejazd busem w formie papierowej/elektronicznej przy sobie/na swoim urządzeniu mobilnym.

5. Czy można zapłacić gotówką u kierowcy?
• Tak, można. Bilet kupowany w autobusie jest droższy o 6 PLN na trasie krakowskiej (w każdą stronę) i o 5 PLN na trasie katowickiej (w każdą stronę). Przy płatności w autobusie Pasażer otrzymuje paragon z kasy fiskalnej. Na niektórych kursach z Lotniska istnieje możliwość zapłaty w terminalu płatniczym, warunki cenowe jak w przypadku biletów gotówkowych.

6. Ile dni przed podróżą można kupić bilet w Internecie?
• Samodzielnej rezerwacji można dokonać najpóźniej do 2 dni przed wyjazdem. Jeżeli planują Państwo zakup biletu tuż przed wylotem to Call Centre dysponuje informacjami, czy na dany kurs są jeszcze wolne miejsca.

7. Na ile wcześniej należy przybyć na przystanek?
• Co najmniej 5 minut przed podaną w rozkładzie jazdy godziną odjazdu.

8. Czy autobusy kursują codziennie?
• Tak, ale w przypadku braku rezerwacji internetowych nie będą obsługiwały przystanków, na które brak jest zgłoszeń. Autokar może odjechać wcześniej, jeżeli na pokładzie znajdują się wszystkie osoby z rezerwacjami. O ile to możliwe prosimy o rezerwację swojego transferu autobusowego równocześnie z zakupem biletu lotniczego.

9. Czy bus czeka na lotnisku w przypadku opóźnienia samolotu?
• Tak, dokładamy wszelkich starań, aby tak było.


W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt drogą mailową:
- sprawy ogólne matuszek@matuszek.com.pl
- sprawy dotyczące rezerwacji email@matuszek.com.pl
- faktury, płatności faktury@matuszek.com.pl

Call Centre: +48 32 / 236 11 11